Boróka Dorka

2. kisbabám életének főbb állomásai...

Ahogyan kezdődött...

2008.04.18. 20:56 - NyugtonMalac

 

 Az első hónap eseményei

 

2008.01.09.

 Ezn a napon lettem nagylány, ugyanakkor Apával elhatároztuk, hogy ebben a hónapban már megpróbálkozunk egy kistesó projekt indítással.

 

2008.01.16.

 Megkaptam az értékelésemet a főnökömtől az előző évi teljesítményemmel kapcsolatban. Ez után szóba hoztam a baba-terveinket, és megbeszéltem vele az elképzeléseimet. Nagy kő esett le a szívemről, mikor megtudtam, hogy mindenben támogat minket. Még azt is felajánlotta, hogyha eljön az idő hazahoz minket a kórházból, ahogy azt Lilivel is megtette. (Lili a kislányom, 2005. szeptember végén született.)

Megígértem neki, hogy az első pozitív tesztem után együtt leülünk a HR-es kollégával, és megbeszéljük, hogy a cég mennyire tud támogatni a terveimben:

1. Szeretnék végig dolgozni a 8. hónapig kb.

2. A pici születése után egy fél évvel a baba 1 éves koráig szeretnék homeoffice-ban dolgozni.

 

2008.01.21.

Ma szomorú voltam, apa azzal vigasztalt hazafelé a telefonban, hogy szálkásnak látja az ovulációs tesztemet :)

Hazaérve én is annak láttam, tehát este összebújtunk…

 

2008.01.23.

 Ezen a napon is összebújás volt az esti program. Hajrá baba!

 

2008.01.30.

 Ezen a héten kezdett feszülni a mellem. Hajnalban teszteltem, természetesen negatív lett. :S

Előre látó tapasztalt versenyző lévén, már eleve 2 tesztet vettem :D

 

2008.02.06.

Ma nem jött meg! :) Éljen!

 

2008.02.09.

OK, eddig bírtam csak. Ma teszteltem! Éééééés, pozitív lett! Éljenek a két csíkok! Kiugrom a bőrömből.

A bejegyzés trackback címe:

https://kisteso.blog.hu/api/trackback/id/tr47432014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása